Rumen şarkıcı Alexsandra Stan, geçtiğimiz gün Aqua Florya AVM'de objektiflere yansıdı.
Altı kişilik ekibiyle birlikte geldiği AVM'de kısa bir alışveriş turuna çıkan Alexsandra Stan, yolculuk öncesi mağazaları gezerek bol bol alışveriş yaptı. Alışveriş sonrası bir balık restoranını tercih eden popstar, ülkesine dönmeden önce akşam üzeri deniz manzarasına karşı balık ziyafeti çekti.
Neşeli ve keyifli halleriyle dikkat çeken Stan, bol bol manzarayı çekip sosyal medya hesabından paylaşımlarda bulundu.
Kendine yöneltilen sorulara cevap veren Alexsandra Stan, "Türkiye'yi çok seviyorum fırsat buldukça gelmeye çalışıyorum. İnsanları çok samimi ve içten. Burada kendimi çok iyi hissediyorum. Akşam üzeri yolculuk öncesi hep birlikte son kez yemek yiyelim istedik" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2019.03.28 17:02