Şarkıcı Tuğba Özerk, önceki gün bir arkadaşlarıyla beraber City's AVM'de objektiflere takıldı.
Neşeli hali dikkatlerden kaçmayan Tuğba Özerk, özel hayatı hakkında yöneltilen soruya, "Hayatımda uzun süredir kimse yok. Bu şekilde de gayet mutluyum. Hayatınızda kimse olmayınca da mutlu olabiliyorsunuz" cevabını verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2019.10.01 16:06