Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK)'nin 18-22 Kasım 2013 arasında Antalya Körfezi'nde icra edeceği elektronik harp denemeleri başladı.
Genelkurmay Başkanlığı, tatbikatın amacını, 'TSK unsurlarının elektronik harp etkinliğini belirlemek, teknik/taktiklerini değerlendirmek ve platformlar arasında uyum sağlamaktır. Tatbikata Genelkurmay Başkanlığı, Kara Kuvvetleri Komutanlığı, Deniz Kuvvetleri Komutanlığı, Hava Kuvvetleri Komutanlığı, TÜBİTAK-BİLGEM ve ASELSAN'dan ilgili unsurlar katılacaktır.' şeklinde açıkladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.11.18 14:24