Bordo-mavililerde kadro dışı bırakılan Özer Hurmacı, İstanbul'dan Trabzon'a Trabzonsporlu olduğu için geldiğini söyledi.
Kadro dışı bırakılan ve bu kararı redderek antrenmana çıkan Özer Hurmacı, yaptığı açıklamalarda takımdan ayrı kalmak istemediğini söyledi.
Kimseyle sorunu olmadığını belirten Özer Hurmacı sözleşmesinin 2 yıl daha süreceğinin altını çizerek kendisine henüz bir karar tebliğ edilmediğini belirtti.
"Trabzonsporluyum, evimden ayrılmaya niyetim yok" diyen Hurmacı kente para için değil Trabzonspor'un 10 numarası olup futbol Trabzon'da bırakmak için geldiğini vurguladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.27 17:33