Trabzonsporlu oyuncular, Osmanlıspor maçının ilk 30 saniyesinde oldukları yerden kıpırdamayarak hakem hatalarını protesto ettiler..
Trabzonspor - Osmanlıspor maçının başında Trabzonsporlu futbolcular flaş bir protestoda bulundu.
Hakemin başlama düdüğünün ardından Osmanlıspor santra vuruşunu yaparken, Trabzonsporlu futbolcular 30 saniye boyunca hareketsiz durarak protesto gösterisinde bulundu.
Bu sırada tribünlerdeki taraftarlar da alkışlayarak, protestoya eşlik etti. Osmanlısporlu futbolcular ise protesto süresince aralarında paslaştı.
Protestonun ardından taraftarlar 'Salih Dursun' ve "Futbulun katili Türk hakemleri" tezahüratları yaptı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.02.27 19:46