Trabzonspor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay ve futbolcular maç sonunda değerlendirmelerde bulundular.
Trabzonspor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay, müsabakanın sonucunun bekledikleri gibi gelişmediğini vurgulayarak, "Biz Trabzonspor olarak ne kadar rotasyon yapsak da, ne kadar oyuncu değişimine gitsek de sonuçta bu kadronun içinde yer alan kişiler Trabzonspor'u sahada belli bir oranda temsil etme gücüne sahip olmalıdır. Bugün biz Trabzonspor'u yeterince temsil edemediğimizi düşünüyorum. Rakibimizi kutluyorum. Sonuçta kendi evlerinde, seyircilerinin önünde çabalarıyla bir galibiyet aldılar. Oyuncularımızın, bizlerin bu müsabakadan sonra kendilerine düşen payı almaları gerekir diye düşünüyorum. Sonuçta biz farklı kulvarlarda yarışan takımız. Kısa bir süre sonra bir başka müsabakaya konsantre olmak zorundayız. Ama bu müsabakadaki motivasyonumuz ve müsabakaya başlangıç olarak rakibimize yeterli saygıyı göstermeden oynadığımızı ve bunun bedelini ödediğimizi düşünüyorum" açıklamasında bulundu.
Bordo-mavili futbolcu Bosingwa, mağlup oldukları için üzgün olduğunu dile getirerek, "Bizim gibi futbolcuların bu maçlarda 2-0 geriye düşmemesi gerekiyor. Maçı Balıkesir'in almasının sebebi buydu. Ama başımızı öne eğmeyeceğiz. Bu maçtan herkesin ders çıkarması gerekiyor" dedi.
Trabzonsporlu bir diğer futbolcu Olcan Adın ise, bu karşılaşmanın kendilerine iyi bir ders olduğunu ifade ederek, "Bizim gibi büyük takımların böyle müsabakaları kazanması gerekiyor. Sonuç ve şartlar ne olursa olsun. Çünkü bir hedefimiz varsa, bu hedefte ilerliyorsak sizden alt takımları, alt ligde mücadele eden takımları küçümsememiz gerekiyor. Bu bize iyi bir ders oldu. Bu kapımız kapandı. Umarım bundan sonra UEFA'da ve Süper Lig'de yolumuza en iyi şekilde devam etmek istiyoruz" ifadelerini kullandı.
Milli futbolcu Olcan, Balıkesirli olmasının nasıl bir his uyandırdığıyla ilgili soruya, "11 yıldır profesyonel hayatımda ilk defa karşı karşıya geldik (Balıkesirspor ile). Benim bir yarım burada, ailem burada, akrabalarım, herkes burada. Benim için farklı duygular. Ama ben Trabzonspor'un profesyonel bir futbolcusuyum. Balıkesirspor kazandı. Onları tebrik ediyorum ve bundan sonra da başarılar diliyorum" cevabını verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.04 17:19