Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig'in 17. haftasında 5 Ocak Perşembe günü sahasında Bitexen Giresunspor ile yapacağı maçın hazırlıklarına devam etti.
Teknik direktör Abdullah Avcı yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde yapılan antrenmanda, pas çalışmasının ardından koordinasyon ve 5'e 2 top kapma gerçekleştirildi. Geniş alan oyun ile devam eden idmanın son bölümünde ise oyuncular çift kale maç yaptı.
Bordo-mavili takım yarın yapacağı antrenmanla Bitexen Giresunspor maçı hazırlıklarını tamamlayacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.01.03 14:57