Bordo-Mavililer 1 maç daha kaybederse tarihinin en kötü sezonunu tekrarlamış olacak.
Süper Lig'de bu sezon 30 maçta 15 kez mağlup olan Trabzonspor, bir kez daha kaybederse en çok yenilgi aldığı sezonunu yineleyecek. Fırtına, daha önce 2001- 02 sezonunda 34 maçın 16'sını kaybetmişti. Öte yandan Trabzon, 2015-16'da 15 yenilginin 10'unu deplasmanda aldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.25 11:30