7'nci Dönem Toplu Sözleşme müzakereleri devam ediyor. Yeni gelişmeyi Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan sosyal medya hesabından duyurdu.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "7'nci Dönem Toplu Sözleşme müzakere sürecimiz aralıksız devam ediyor. Sosyal diyalog anlayışıyla yürütülen müzakereler için yetkili sendikalarımıza ve bakanlık temsilcilerimize teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.
7. Dönem Toplu Sözleşme müzakere sürecimiz aralıksız devam ediyor.
Sosyal diyalog anlayışıyla yürütülen müzakereler için yetkili sendikalarımıza ve bakanlık temsilcilerimize teşekkür ediyorum. pic.twitter.com/RxFb0H95CV
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2023.08.10 00:15