Geçtiğimiz gün annesini kaybeden Beşiktaş'ın milli kalecisi Tolga Zengin, pazar günü oynayacakları Kasımpaşa maçında kalede olacak.
Beşiktaşlı Tolga Zengin, Kasımpaşa maçında oynamak istiyor. Vefat eden annesini toprağa veren deneyimli kaleci, yöneticilere Kasımpaşa karşısında takımı yalnız bırakmak istemediğini iletti. Cenazesi için Trabzon'a giden takım arkadaşları, teknik heyet, Başkan Fikret Orman ve yönetim kurulu üyelerine teşekkür eden Tolga, Kasımpaşa karşısında takımı yalnız bırakmak istemediğini dile getirdi.
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman ve teknik direktör Slaven Biliç'in, annesinin vefatından dolayı süresiz izin verdiği milli kaleci Tolga Zengin yarın akşam İstanbul'a dönecek. Tolga Zengin, çok üzüntülü olmasına rağmen Kasımpaşa maçında kaleyi koruyacağını da Slaven Biliç ve yönetime iletti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.14 11:16