Tokat'ta öğle arası dışarıda yemek yiyen 6 öğrenci, yedikleri yemekten sonra rahatsızlanınca ambulanslarla hastaneye kaldırıldı.
Tokat'ta Şehit Sinan Bilir Ortaokulu'nda eğitim gören öğrenciler, öğle arası okul dışında yemek yedi.
Aynı yerden yemek yiyen 6 öğrenci, bir süre sonra rahatsızlandı.
Okul idarecileri tarafından okula sağlık ekipleri çağrıldı.
Yapılan ilk kontrolün ardından 12 yaşlarındaki 6 öğrenci, zehirlenme şüphesiyle ambulanslarla Tokat Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Kaynak: IHA
Güncel, 2024.03.08 14:49