Bursa'nın Gemlik ilçesinde bulunan Togg fabrikasında çalışan taşeron işçiler 2 aydır maaşlarını alamadıklarını belirterek iş bırakma eylemi gerçekleştirmişlerdi. Yapı merkezi konu ile ilgili, "Şantiyemizde taşeronumuza bağlı işçilerimizin basına yansıyan mağduriyetleri desteklerimizle çözülmüştür" ifadelerini kullandı.
Yapı Merkezi'nin açıklaması şöyle;
Ana yüklenicisi olduğumuz Togg Gemlik Teknoloji Kampüsünün ek binalarının inşası kapsamındaki şantiyemizde taşeronumuza bağlı işçilerimizin basına yansıyan mağduriyetleri desteklerimizle çözülmüştür. Konunun Togg ile hiçbir ilgisinin olmadığı kamuoyuna saygıyla duyurulur.
Ana yüklenicisi olduğumuz Togg Gemlik Teknoloji Kampüsünün ek binalarının inşası kapsamındaki şantiyemizde taşeronumuza bağlı işçilerimizin basına yansıyan mağduriyetleri desteklerimizle çözülmüştür.
Konunun Togg ile hiçbir ilgisinin olmadığı kamuoyuna saygıyla duyurulur. pic.twitter.com/Fbwl1CCjO5
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.08.04 19:54