Bursaspor Kulübü Başkanı Recep Bölükbaşı, birçok kulübün transfer teklifinde bulunduğu oyuncularını satmak istemediklerini söyledi, "Ozan Tufan dahil hiç kimseyi satmak istemiyorum. Yeni statta şampiyonluk yakışır" dedi.
"YILDIZ SATMAK İYİ DEĞİL"
Başkan Recep Bölükbaşı, yeni statlarının bu yıl içinde açılacağını hatırlatırken de şunları söyledi:
"Ben yeni stadyumda Bursaspor'umuza bir şampiyonluğun daha yakışacağını düşünüyorum. Bu nedenle oyuncu satmayı düşünmüyorum. Türkiye'de parlayan oyuncularını satan Kayserispor, Eskişehirspor ve Trabzonspor'un bugünkü durumları ortada. Bir tek yıldız oyuncularını satan Beşiktaş ise bu sezon üst sıralarda. O nedenle şampiyonluk istiyorsak kadromuzu korumak zorundayız."
"RAKAMLAR BÜYÜK OLMALI"
Oyuncularını satmak istemediğini, bu yüzden de çok büyük rakamlar talep ettiğini vurgulayan Başkan Recep Bölükbaşı, şöyle devam etti:
"Ozan Tufan'ı isteyen kulüpler var. Tekliflerini sundular. Çok büyük rakamlar olursa o zaman satabiliriz. Biz iyi bir takımız. Hedefimize koşuyoruz. Bu nedenle kadroyu zayıflatmak istemiyorum. Yapılan tekliflere karşı bizde isteklerimizi söyledik. Şimdi bekliyoruz. Gelecek tekliflere göre bir değerlendirme yapabiliriz. Ancak şu an için gelişme yok. Ancak hafta sonu biraz hareketli olabilir."
Başkan Bölükbaşı, son olarak takımının pazar günü Antalya'da kampa gireceğini, kendisinin de kampa katılmayı planladığınrı, oyuncularının menajerleriyle burada görüşmeler yapacaklarını söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.01.09 13:39