Bursaspor, bugün akşam saatlerinde basına kapalı olarak yaptığı antrenmanla Gaziantepspor maçı hazırlıklarını tamamladı.
Teknik direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde basına kapalı olarak gerçekleşen antrenman, yaklaşık 2 saat sürdü. Isınma koşularıyla başlayan antrenman, el topu ve 5'e 2 pas pres çalışmasıyla devam etti. Yeşil-beyazlı ekip, son bölümde ise çift kale maç yaptı. Timsah, Gaziantepspor maçı hazırlıklarını tamamlayarak maç saatini beklemeye başladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.28 19:36