Bursaspor,bugün akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla Adana Demirspor maçı hazırlıklarını sürdürdü.
Bursaspor,Ziraat Türkiye Kupası 4.Kademe müsabakasında Adana Demirspor ile oynayacağı maçın hazırlıkları bugün akşam saatleriden yapılan antrenmanla sürdü.
Teknik Direktör Christoph Daum nezaretinde gerçekleştirilen antrenman yaklaşık 2 saat sürdü.
Isınma hareketleriyle başlayan antrenman koordinasyon çalışması ve karşılıklı pas çalışması ile devam etti. Bursaspor daha sonra taktik ağırlıklı çalışma gerçekleştirdi.
Bursaspor yarın sabah saatlerinde basına kapalı olarak yapacağı antrenmanla çalışmalarını tamamlayacak ve öğle saatlerinde Adana'ya gidecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.02 18:24