Son 6 sezondur rakibine kendi sahasında boyun eğmeyen ve bu süreçte oynanan maçlarda rakibine karşı 4 galibiyet,2 beraberlikle ciddi bir üstünlük kuran Bursaspor,bu kez rakibine karşı 2-0 mağlup olarak seriyi bozdu.
Spo r Toto Süper Lig'in ilk haftasında Bursaspor'u 2-0 yenen Galatasaray, rakibinin sahasında 6 sezon sonra galibiyet sevinci yaşadı.
Bursaspor'a konuk olan "Cimbom", Burak Yılmaz ve Olcan Adın'ın golleriyle sahadan galip ayrıldı ve Bursa deplasmanı fobisini sonlandırdı.
Sarı-kırmızılılar, Bursa'daki lig maçlarında rakibine karşı 2007-2008 sezonunda 1-0 üstünlük kurduktan sonra 6 müsabakada galibiyet yüzü görememişti.
Bu süreçte "Yeşil Timsah"la Atatürk Stadı'nda karşılaşan Galatasaray, 2008-2009 sezonunda 2-1, 2009-2010 sezonunda ise 1-0 mağlup olmuştu.
Ligde, 2010-2011 sezonunda 2-0, 2011-2012 sezonunda da 1-0'lık skorlarla sahadan yenik ayrılan taraf Galatasaray'dı.
Bundan önceki son iki sezonda oynanan müsabakalar ise 1-1 sona ermişti.
Yeni sezonun birinci haftasında Bursaspor'a konuk olan sarı-kırmızılılar, 6 sezonun ardından rakibinin sahasında ilk kez 3 puanı bir arada gördü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.08.30 21:55