Ticaret Bakanı Mehmet Muş, Türkiye ve Polonya arasında 2022 sonunda 10 milyar dolarlık ticaret hacmi hedefine ulaşacaklarını söyledi.
Ticaret Bakanı Mehmet Muş, Türkiye ve Polonya arasında 2022 sonunda 10 milyar dolarlık ticaret hacmi hedefine ulaşacaklarını söyledi.
Muş, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, Polonya Ekonomik Kalkınma ve Teknoloji Bakanı Waldemar Buda ile Ankara'da verimli bir görüşme gerçekleştirdiklerini belirtti.
Muş, "Türkiye ve Polonya arasında düzenli olarak gelişen ticari ilişkilerimiz sayesinde 2022 sonunda 10 milyar dolarlık ticaret hacmi hedefine ulaşacağımızı düşünüyoruz." dedi.
Polonya Ekonomik Kalkınma ve Teknoloji Bakanı Sayın Waldemar Buda ile Ankara'da verimli bir görüşme gerçekleştirdik.
Türkiye ve Polonya arasında düzenli olarak gelişen ticari ilişkilerimiz sayesinde 2022 sonunda 10 milyar dolarlık ticaret hacmi hedefine ulaşacağımızı düşünüyoruz pic.twitter.com/MuVJ8U57VC
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2022.09.12 12:23