Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Fenerbahçe'de başkanlığa seçilen Ali Koç'u tebrik etti.
TFF'den yapılan açıklamada şu ifadeler yer aldı:
"Fenerbahçe Spor Kulübü'nün bugün yapılan Seçimli Olağan Genel Kurul Toplantısı sonucunda başkanlığa seçilen Sayın Ali Koç ve Yönetim Kurulu'nu tebrikeder, yönetim dönemlerinde başarılar dileriz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.06.03 20:32