Bursa'da kendilerini kamu görevlisi olarak tanıtan dolandırıcılar terör örgütü bahanesiyle vatandaşları mağdur etmeye devam ediyor. Kendilerini polis ve savcı olarak tanıtan dolandırıcılar 2 kişiyi dolandırdı.
Edinilen bilgiye göre merkez Yıldırım ilçesi Erikli Mahallesi'nde meydana gelen olayda, C.Ö. isimli bir kişinin cep telefonunu arayan dolandırıcılar, şahsi bilgilerinin ve cep telefonu hattının terör örgütü tarafından kullanıldığını ve bu işlemi yalnızca kendilerinin temizleyebileceğini, bunun için de verecekleri hesap numarasına bir miktar para yatırmaları gerektiğini söylediler. Gelen telefon üzerine bankaya giden C.Ö. hesabında bulunan 25 bin TL'yi dolandırıcıların verdiği hesaba yatırdı. Daha sonra dolandırıcıların telefonuna ulaşamayınca dolandırıldığını anlayan C.Ö. durumu polise bildirdi. Olay yerine gelen polis ekipleri, C.Ö.'nün ifadesini aldı.
Merkez Yıldırım ilçesi Duaçınarı Mahallesi'nde meydana gelen olayda ise, M.A.'yı arayan dolandırıcılar, yine aynı yolla şahsın 10 bin TL'sini dolandırdı. Polis her iki olayla ilgili tahkikat başlattı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.04.16 11:01