A Milli Takım, Belarus maçı öncesi son antrenmanını maçın oynanacağı Mersin Tevfik Sırrı Gür Stadı'nda yaptı.
A Milli Futbol Takımı, yarın Mersin'de Belarus ile yapacağı özel maçın son antrenmanını gerçekleştirdi.
Teknik direktör Fatih Terim yönetiminde, Tevfik Sırrı Gür Stadı'ndaki antrenmanın başında ay yıldızlı futbolcular hafif koşu yaptı.
Daha sonra ısınma hareketlerine geçen milliler, dar alanda pas çalışması için 2 gruba ayrıldı. Pas çalışması sırasında Terim, genç oyuncuların yer aldığı gruba eşlik etti. Fatih Terim'in idman boyunca oyuncularla yakından ilgilendiği gözlendi.
Antrenmanın ilk 30 dakikalık bölümünden sonrası basına kapalı devam etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.18 20:52