ESKİŞEHİR'de Tepebaşı Kaymakamı Erdinç Yılmaz (44), yapılan 'Covid-19' testinin pozitif çıkması üzerine hastanede tedaviye alındı.
Tepebaşı Kaymakamı Erdinç Yılmaz, görülen belirtiler üzerine koronavirüs şüphesiyle test yaptırdı. Yılmaz, 'Covid-19' test sonucu pozitif çıkınca hastanede tedaviye alındı.
Yılmaz'ın bu süreçte temasta bulunduğu kişilere de test yapılacağı belirtildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.04.07 16:24