Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Süleyman Şahin, göreve geldiği günden beri tüm branşlarda olduğu gibi teniste de yapılan proje ve etkinliklerle ilimizde ciddi bir altyapı atağı başlatarak, yüzlerce çocuğu tenisle buluşturdu.
TENİS SOKAĞA İNİYOR PROJESİYLE İLK DEFA TENİSLE BULUŞTULAR
Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğümüz ile Türkiye Tenis Federasyonu (TTF) işbirliği içerisinde, gençleri tenis sporuna teşvik etmek amacıyla, yapılan "Sokak Tenisi" organizasyonunun büyük bir katılımla gerçekleştiğini belirten Şahin, İlimizde ilk defa yapılan Tenis Sokağa İniyor projesiyle, hayatında hiç tenis oynamamış, çocukları tenisle buluşturarak, içlerinden yetenekli olanların altyapıdan yetiştirmeye başladıklarını ve böylece toplumda tenisin farkındalığını artırdıklarını dile getirdi.
OKULLARDA TENİS YAYGINLAŞTIRILDI
Tenis branşında okullarda yapılan çalışmalarla, sporcu sayısında büyük artış yaşandığını belirten İl Müdürü Şahin, tenisin yaygınlaştırılması, Halk arasında zengin sporu olarak bilinen tenis sporun böyle olmadığını göstermek ve tenise ilgiyi artırmak için yapılan çalışmalarının devam edeceğini belirti.
1 YILDA TENİS SPORCU SAYISINDA BÜYÜK ARTIŞ YAŞANDI
Teniste gerek okullarda gerekse kulüplerle yapılan çalışmalar kapsamında, altyapıda 8-12 yaş grubunda 500 çocuğu fiili olarak tenis çalışma ve müsabakalarına kattıklarını, 1 yılda faal lisanslı sporcu sayısında büyük artış yaşandığını belirten Şahin, hedeflerinin altyapıyı sağlam tutarak, binlerce çocuğa ulaşmak olduğunu ifade etti.
TENİSTE TESİSLEŞME ATAĞI
İl Müdürlüğümüz tarafından, Osmangazi Çok Amaçlı Spor Salonu önüne, 4 tane toprak zeminli tenis kordu yapılacağını da dile getiren Şahin, yetersiz olan tenis kort sayılarını artırarak, tenis alanının yaygınlaştırılacağını belirtti.
Ayrıca, Osmangazi Belediyesi Ertuğrul Sağlam Spor Tesisleri içinde 2 kapalı, 1 açık tenis kordu yapımını tamamlama aşamasında.
Yine Büyükşehir Belediyesi Mihraplı Parkı'nda 8 açık, 4 kapalı ve 1 merkez kort yapına da başlanarak, tenis sporunda büyük tesisleşme gerçekleşiyor.
KIŞ KUPASI TENİS MÜSABAKALARI ÖDÜL TÖRENİ YAPILDI
Teniste tüm bu yapılan kapsamlı çalışmalar neticesinde, 16-17 ve 23-24 Mart 2013 tarihleri arasında yapılan 9 Yaş Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü-Osmangazi Belediyesi Kış Kupası Tenis Müsabakaları'nda derece giren sporcular yapılan törenle ödüllendirildiler.
Acemler Kapalı Spor Salonu'nda yapılan törene, Okul Sporları Şube Müdürü Halim Tuğluoğlu, Osmangazi Belediyespor Kulübü Genel Sekreteri Cihat Yusufoğlu, Tenis İl Temsilcisi Göksel Yenigün, sporcular veliler ve tenis severler katıldılar.
Dereceye girenlere ödülleri protokol üyeleri tarafından verildi.
Müsabakalar sonunda, Erkeklerde Mehmet Aslan (GD Tenis Kulübü) 1., Ozan Çetin (Yıldırım Belediyesi Tenis Kulübü) 2., ve Çağan Göktaş (DSİ Nilüfer Spor) ve Umut Yıldız Tekin (Final Tenis Kulübü) 3. Olurken, Kızlarda İpeknaz Alparslan (Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü) 1., Zülal Yörür (Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü) 2. ve Defne Çırpanlı ( GD Tenis Kulübü) ve Ece Tuna (DSİ Nilüfer Spor Kulübü) 3. oldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.03.27 16:13