Dizi çekimleri için tatilini yarıda kesip İstanbul' a gelen Pınar Altuğ, bayram öncesi tekrar Bodrum' a döndü.
Eşi Yağmur Atacan ve kızı Su' nun yanına gitmek için sabırsızlandığını söyleyen Altuğ, "Şimdi çekimden çıktım. Yorgunum. Tekrardan kızımın, eşimin yanına gidiyorum. Onları çok özledim. Tatile orada devam edeceğim. 4 senedir güneyde yaşıyorum. İş için gelip gidiyorum" diye konuştu. Elindeki ambalaj dikkat çeken Altuğ, bunun tekneleri H2O' nun kırılan bir parçası olduğunu belirterek " Teknemizle Bodrum'dan Çeşme'ye geçtik. Bu arada teknede teknik bir arıza başgösterdi. Bir parçanın kırıldığını tespit ettik. İstanbul'da tamiri yaptırdım" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2012.08.19 15:41