Tekirdağ'ın Marmara Ereğlisi İlçesi'nde kontrolden çıkan otomobil boş su kanalına girdi, kazada iki kişi yaralandı.
İstanbul'a gitmek üzere Tekirdağ'dan otomobille yola çıkan Zerrin Akçadağ, Marmara Ereğlisi BOTAŞ kavşağına geldiği sırada dikkatsizlik nedeniyle direksiyon kontrolünü yitirdi. Yoldan çıkan otomobil, boş su kanalına girdi. Sürücü Akçadağ ve yanındaki Nebahat Akçadağ yaralandı. Kazayı görenlerin ihbarıyla gelen 112 Acil Servis ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından, hayati tehlikeleri olmayan yaralılar Marmara Ereğlisi Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.07.24 18:54