TBMM Dijital Mecralar Komisyonu "Türkiye'nin Dijital Dönüşümü" gündemi ile yeni çalışma döneminin ilk toplantısını gerçekleştirdi.
Bursa Milletvekili Hasan Öztürk sosyal medya hesbaından yaptığı paylaşımda, "TBMM Dijital Mecralar Komisyonu olarak "Türkiye'nin Dijital Dönüşümü" gündemi ile yeni çalışma dönemimizin ilk toplantısını yaptık. Kamu, özel sektör ve toplumla birlikte Türkiye'nin Dijital Dönüşüm Eylem planını oluşturmak için komisyonda bir alt komisyon oluşturulması ile ilgili önerilerimizi sunduk ve önemsediğimiz eylem planı adımlarını da belirttik" ifadelerini kullandı.
TBMM Dijital Mecralar Komisyonu olarak "Türkiye'nin Dijital Dönüşümü" gündemi ile yeni çalışma dönemimizin ilk toplantısını yaptık. Kamu, özel sektör ve toplumla birlikte Türkiye'nin Dijital Dönüşüm Eylem planını oluşturmak için komisyonda bir alt komisyon oluşturulması ile... pic.twitter.com/jUU5t83Qpu
-- Hasan ÖZTÜRK (@mvhasanozturk) July 13, 2023Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.07.13 12:55