Yıldırım Belediyesi tarafından Vakıf Mahallesi'nde yaptırılan taziye evinin açılışı bugün gerçekleştirildi. Açılışta konuşan Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, Yıldırım İlçesi'nin kültürel çeşitliliğine dikkat çekerek Yıldırım'da vatandaşımızı acı gününde de yalnız bırakmayacağız. İşte bu anlayışımızın sonucu ortada. Vakıf Mahallemizde taziye evini açıyoruz. Nerede eksik varsa ve insanlarımızın talebi varsa oraya da taziye evi götüreceğiz." dedi.
Açılış töreninde konuşan Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, "Büyük bir medeniyetin mirası olan Yıldırım'ın geleceğe taşınması için çalışıyoruz. Bizim derdimiz hizmet, sevdamız millet. Biz tarih yazan bir neslin çocuklarıyız. Bizim için Yıldırımlı sakinlerin nereden geldiği ve ne zaman geldiğinin hiçbir önemi yok. Aslolan Yıldırımlı oluşumuzdur." dedi.
Yıldırımlıların hayatlarını bu ilçede sürdürdüklerini ve geleceği yine bu ilçede karşılayacaklarına vurgu yapan Edebali, "Biz hepimiz artık Yıldırım'da doyan, bu ilçede yaşayan, çocukları bu ilçede büyüyecek olan, geleceği bu ilçede karşılayacak olan bir toplumuz. Balkanlar'dan, Kafkaslar'dan ve Anadolu'nun dört bir yanından gelen vatandaşlarımızla Yıldırım'ı hak ettiği yere birlikte götüreceğiz." açıklamasında bulundu.
Taziye Evi'nin projelendirilmesinin 2013 yılında başladığına dikkat çeken Başkan Edebali, "Bu işin projelendirilmesi bizden önceki dönemde başladı. Böyle bir hayırlı hizmete vesile olan herkese çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum." dedi.
VATANDAŞIMIZI ACI GÜNÜNDE YALNIZ BIRAKMAYACAĞIZ
Başkan Edebali, Yıldırım'ın kültürel mozağinin çeşitliliğine dikkat çekerek bu çeşitliliği birlik ve kardeşlik anlayışı içinde yoğurup hizmet üreteceklerini ifade etti. Edebali "Yıldırım'da vatandaşımızı acı gününde de yalnız bırakmayacağız. Cenaze hizmetlerinin yanı sıra Taziye Evleri ve Taziye Çadırı projelerini hayata geçireceğiz demiştik. İşte bu anlayışımızın sonucu ortada. Vakıf Mahallemizde taziye evini açıyoruz. Nerede eksik varsa ve insanlarımızın talebi varsa oraya da taziye evi götüreceğiz" diye konuştu.
ALTEPE: YILDIRIM'IN EKSİKLİKLERİNİ GİDERMEK İÇİN ÇALIŞACAĞIZ
Açılışa katılan Büyükşehir Belediye Başkanı, Recep Altepe ise "Burada açılan taziye evinde dualar edilecek ve cemiyetler yapılacak. Bu yönüyle çok hayırlı bir iş yapıldığına inanıyorum." dedi. Yıldırım'daki eksikliklerin giderilmesi için Yıldırım Belediyesi ile birlikte çalışma yapacaklarını ifade eden Altepe "Yıldırımın istikbali, Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali ile birlikte Büyükşehir olarak Yıldırım'ın eksiklerini gidermek için çalışacağız. Yıldırımın daha yaşanabilir yer olması için elimizden gayretleri göstereceğiz. Yıldırım Taziye evi de çok hayırlı duaya sebep olacak." şeklinde konuştu.
ÇAVUŞOĞLU: BU MEDENİYET 780 BİN METREKAREYLE SINIRLANDIRILAMAZ
Ak Parti Bursa Milletvekili Hakan Çavuşoğlu ise Vakıf Mahallesi'nde hizmete başlayan Taziye Evinin önemli bir eksikliği tamamladığına dikkat çekti. Çavuşoğlu "Bu taziye evinin mahalle sakinlerimize ve çevre insanlarımıza hayırlı olmasını diliyorum. Türkiye büyük bir medeniyet coğrafyasına sahiptir. Bu medeniyet sadece 780 bin kilometre kareyle sınırlandırılamaz. Türkiye'de bugüne kadar birçok olumlu değişim yaşandı. Birlik ve beraberlik yolunda da önemli adımlar atıldı. Bundan sonra iyi şeyler olmaya devam edecek." İfadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2014.08.29 17:03