17 yıl Orhaneli Belediyesi'nde oto tamircisi olarak çalışan ve yakalandığı hastalık sonucu 2009 yılında kanserden vefat eden Abdullah Durak anısına belediye personeli halı saha futbol turnuvası düzenliyor.
15'er kişilik 6 takım Durak'ın anısına Belediye Halı Saha tesislerinde ter dökecek. Tüm personelin katılacağı turnuvada Belediye bünyesinde çalışan bayan personellerde takımlara seyirci olarak destek verecek. Turnuva ile ilgili olarak personelle toplantı yapan Belediye Başkanı İrfan Tatlıoğlu "Rahmetli Abdullah Durak ile ben beş yıl çalıştım, aranızdan bir çoğu 17 yıl birlikte görev yaptınız. Herkes tarafından sevilen sayılan, sadece yaptığı işle değil, mütevazi yaşam tarzıyla hepimizin sevgilisi olan rahmetliyi anmak için bu turnuvayı düzenliyoruz. Bu turnuva ile kendi aramızdaki dayanışmayı bir kez daha yaşatırken, Abdullah abimizi rahmetle anacağız" diyerek, turnuvadaki takımlara değişik ödüller vereceğini açıkladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.04.17 10:32