Emine Ün, geçtiğimiz gün alışveriş için geldiği Zorlu'da objektiflerimize yansıdı.
Tatilden yeni geldiğini söyleyen Emine Ün; "Tatil çok güzeldi. Eğlenceliydi fakat her güzel şey gibi tatilimizde bitti. Artık işler güçler, bir kaç televizyonlar görüşmelerim devam ediyor. İnşallah yeni sezonda güzel bir programla ekranlarda olacağım" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2015.08.20 09:45