Tarkan, 10 konserlik maratonun ikincisinde kendisini izleyen Arda Turan'a "Starımızsın" diyerek övgüler yağdırdı
Harbiye Cemil Topuzlu Açıkhava Sahnesi'nde konser veren Tarkan, önceki akşam "Oturmaya mı geldiniz?" diyerek hayranlarını coşturdu. Konseri Arda Turan'la sevgilisi Aslıhan Doğan ön sıradan izledi. Barcelonalı yıldız futbolcuya "Starımızsın sen bizim" diye seslenen Tarkan, "Ayağını incitmişsin, geçmiş olsun. Seninle ne kadar gurur duysak azdır. Avrupa'da gururumuzsun. Sıradaki şarkımı senin için söylüyorum" dedi ve 'Sen Başkasın' adlı parçayı seslendirdi.
"Aslında aynıyız" sözleriyle terör olaylarına değinen Megastar, şöyle konuştu: "Ülkemizdeki bu durum beni çok derinden üzüyor. Oysaki biz biriz. Hiç ayrılmadık. Hep iç içe beraber yaşadık, beraber ağladık, beraber sevindik. Biz hiç kopmadık. Tek bilek tek yürek olalım."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2015.08.30 11:16