Eskişehirspor Başkanı, Beşiktaş'ın Tarık ile görüşmesine izin verdiklerini açıkladı.
Eskişehirspor Başkanı Mesut Hoşcan, sözleşme yenilemediği için kadro dışı bıraktıkları Tarık Çamdal'ın transferi hakkında önemli açıklamalarda bulundu.
Hoşcan, Radyospor'a verdiği demeçte şunları söyledi:
"Camialar kulüpler varsa oyuncular var olur. Böyle bir oyununun kulübüne borcu vardır, kulübün değerlerine saygı duyması gerekiyor. G.Saray'ın Tarık için teklifi çok düşüktü, reddettik. Beşiktaş'la görüşmesineyse izin verdik.
Annem, babam gelecek menajerim gelecek diyerek bizi sürekli bekletti. Menajerinin farklı kulüplerle görüşme yaptığını duyduk ve bu kararı aldık.
Camialar kesinlikle karşı karşıya gelmemeli, bazı kişiler bu açıklamalardan rahatsız olmasın. Galatasaray ile ön anlaşma diye birşey asla yok. Galatasaray Türkiye'nin güzide kulüplerinden birisi. Camiaların karşı karşıya gelmesinin anlamı yok."
Siyah-kırmızılı kulübün 2011 yılında Almanya'nın 1860 Münih takımından transfer ettiği 22 yaşındaki sol bek oyuncusu, bu sezon Eskişehirspor forması altında 16 resmi maça çıktı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.27 14:56