Bursa Basın-Yayın Ve Enformasyon İl Müdürlüğü tarafından PTT Başmüdürlüğü işbirliği ile düzenlenen "iletişim temalı posta pulları sergisi" Vali Münir Karaloğlu tarafından Ördekli Kültür Merkezi'nde açıldı. Açılışta Vali Münir Karaloğlu, selfie fotoğrafı çektirdi.
Mesut DEMİR/BURSADABUGUN.COM
Bursa Basın-Yayın Ve Enformasyon İl Müdürlüğü tarafından PTT Başmüdürlüğü işbirliği ile düzenlenen "iletişim temalı posta pulları sergisi" Vali Münir Karaloğlu tarafından Ördekli Kültür Merkezi'nde açıldı.
Basın-Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğünün kuruluşunun 94., İl Müdürlüğünün açılışının 2. Yılı münasebetiyle PTT Başmüdürlüğü işbirliğiyle düzenlenen İletişim Temalı Posta Pulları Sergisi'ne Bursa Valisi Münir Karaloğlu, AK Parti Bursa Milletvekili Hakan Çavuşoğlu, AK Parti Bursa İl Başkanı Cemalettin Torun, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Bursa Basın-Yayın Ve Enformasyon İl Müdürü Kadir Akarkaya ile çok sayıda davetli katıldı.
Vali Münir Karaloğlu, serginin iletişim ve medya açısından ayrı bir yeri olduğunu belirterek hayırlı olsun temennisinde bulundu.
Basın-Yayın ve Enformasyon Bursa İl Müdürü Kadir Akarkaya, "Cumhuriyetimizden eski bir kurum olan Basın-Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğünün kuruluşunun 94., İl Müdürlüğümüzün açılışının 2. Yılı münasebetiyle açtığımız İletişim Temalı Posta Pulları Sergisine bütün medya mensupları ve halkımız davetlidir" dedi.
Açılış kurdelesinin ardından Bursa Basın-Yayın Ve Enformasyon İl Müdürü Kadir Akarkaya, Bursa Valisi Münir Karaloğlu'na özel pul hediye etti.
Sergide, Filatelist Saadettin Kayserilioğlu, Nihat Çimrin, Ceyhun Altun ve Hasan Olcay'ın koleksiyonlarından örnekler yer alıyor. Toplam 13 panonun yer alacağı sergide, iletişimde elektrik ve elektroniğin gelişimi, iletişim, iletişim-taşıtlar temalı pullar sergileniyor.
Sergi, Ördekli Kültür ve Sanat Merkezi'nde 12 Haziran tarihine kadar açık kalacak.
Açılışta Vali Münir Karaloğlu, kendisi ile selfie fotoğrafı çektirmek isteyenleri de kırmadı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2014.06.07 14:56