2011-12 sezonu Spor Toto Süper Lig şampiyonluğunu kazanan Galatasaray, bu başarısını binlerce taraftarıyla birlikte tesislerinde şampiyonluk şarkıları söyleyerek kutladı.Galatasaray tv'den canlı yayınlanan görüntülerde futbolcular ana binanın balkonuna çıkarak taraftarlarla birlikte tezahürat yaptılar, şarkılar söylediler şampiyonluk sevincini doyasıya kutladılar.