Rusya'da yayın yapan Sovsport isimli internet sitesine çok özel açıklamalar yapan Krasic, Fenerbahçe'deki geleceğiyle ilgili de önemli ipuçları veriyor.
Milos Krasic'in açıklamaları şu şekilde;
Fenerbahçe'ye büyük umutlarla geldin. Neden forma şansı bulamadın?
-Başlarda sakatlıklar peşimi bırakmadı. İyileştikten sonra da süre alamadım. Nedenini bilmiyorum.
Süre alamamanla ilgili kim suçlu?
-Bu durumdan yalnızca hoca veya kulüp sorumlu diyemem. Ama bir oyuncuyu büyük paralar verip kadrosuna katıyorsanız sabır gösterip değerlendirmeye çalışmanız lazım.
Sonrasında Bastia'ya kiralandın. Fransa tecrüben nasıldı?
-Oldukça iyidi. Bastia forması altında tam 18 maça çıktım ve 2 de gol attım. Tam kendimi buldum diyordum ki geri dönünce Fenerbahçe A Takımı'na bile alınmadım.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.01.30 09:26