Taksi şoförünü öldürdüğü iddia edilen 3 zanlı adliye'ye sevk edildi.
Başkentte geçen hafta yaşanan taksici cinayetine ilişkin 3 kişi yakalandı. Gözaltına alınan zanlılar emniyetteki ifadelerinin ardından adliyeye sevk edildi. Ankara polisi, otomobilde yaptıkları incelemede hala çalışan taksimetredeki tutardan yola çıkarak, aracın muhtemel güzergahlarını belirleyip, bölgedeki MOBESE ve iş yerlerine ait tüm güvenlik kameralarını incelemeye aldı.
Zanlıların, kimliğini güvenlik kameralarından tespit eden ekipler, Birol D, Mustafa D. ve Muhammet K'yı evlerinde gözaltına aldı. Yakalanan 3 kişinin ifadelerinde, gasp amacıyla taksiye bindiklerini, çevre yoluna götürüp pompalı tüfekle parasını istedikleri taksicinin kendilerine direndiğini, arbede sırasında tüfeğin ateş aldığını ve taksicinin hayatını kaybettiğini söyledikleri öğrenildi.
Zanlıların bir başka gasp olayına daha karıştıkları da belirlendi. Taksi şoförünü öldürdükleri iddiasıyla gözaltına alınan 3 zanlı adliyeye sevk edildi. Geçtiğimiz hafta taksi şoförü Sedat Orakçı, Ankara Kuzey Çevre Yolu Etlik Kavşağı'nda aracında pompalı tüfekle vurularak öldürülmüştü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.09.24 19:09