Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, CAS'ın aldığı kararla ilgili olarak, "Şimdiden olayı oldu bittiye getirmenin lüzumu yok. Elbette şu andaki durum sevindiricidir" dedi.
CAS'ın, UEFA Tahkim Kurulu'nun aldığı Avrupa kupalarından 1 yıl men cezasını şimdilik durdurması ile ilgili konuşan Başkan Orman, "Şu an süreci izlemekten başka bir şey yapamayız. 20-23 Ağustos'ta CAS'a savunmamızı yapacağız. Ardından 30 Ağustos'ta kesin karar açıklanacak. Şimdiden olayı oldu bittiye getirmenin lüzumu yok. Elbette şu andaki durum sevindiricidir" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.18 21:10