ADANA'da termometreler 42 dereceyi gösterirken, çocuklar tehlikeli ve yasak olmasına karşın sulama kanallarına girerek serinlemeye çalıştı.
Kentte sıcaktan bulunan vatandaşlar, parklarda ve ağaç gölgelerinde rahat nefes almaya çalışırken, çocuklar da kent merkezinden geçen DSİ'ye ait sulama kanallarına girdi. Kanal üzerinde bulunan köprülerin demir korkuluklarının üstüne çıkan çocuklar, 'Suya girmek, yüzmek, tehlikeli ve yasaktır' yazılı uyarı levhalarına aldırış etmedi.
Sulama kanala atlayan çocuklar, havanın çocuk sıcak olduğunu belirterek serinlemek için suya girdiklerini söyledi. Yüzme bildikleri için bir sorun olmadığını öne süren çocuklar, saatlerce suda kalarak serinlemeye çalıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.07.13 13:52