Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, ''Cuma günü Meclis'te çıkarılan yasayla statüko kaybetmiştir, değişim kazanmıştır'' dedi.
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, ''Cuma günü Meclis'te çıkarılan yasayla statüko kaybetmiştir, değişim kazanmıştır. Cuma günü çıkan yasayla Türkiye, 1940'lara dönmekten kurtulmuş, yönünü çok daha güçlü şekilde 2023 yıllarına dönmüştür'' diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.04.02 15:24