Beşiktaş'ın yeni stadıyla ilgili "yılan hikayesine" dönen sürecin aydınlığa kavuşmasına sadece iki evrak kaldı.
Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ın "Her şey normal prosedüründe gidiyor hiçbir sorunumuz yok" açıklamalarının tersine Gençlik ve Spor Bakanlığı ile siyah-beyazlı yönetimden kaynaklanan sorunlu ilişkilerde sona yaklaşıldı.
Beşiktaş yönetimi, Bakanlığın beklediği "İnşaatların kimin yapacağına ilişkin" evrakları da tamamladığı takdirde temel atma ve yapım çalışmaları konularında hiçbir sorun kalmayacak.
Gazete Vatan- LÜTFİ ÖZEL
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.10 00:40