Karşılaşmanın sonunda açıklamalarda bulunan Bogdan Stancu, "İyi oynadık ancak topu kolay kaybettik. Oyun içinde iyi anlar da vardı. Topun hakimiyeti bizdeydi. Deplasmanda alınan 1 puan fena sayılmaz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.08.27 00:03