Trabzonspor karşısında ağları havalandıran Gençlerbbirliği'nin golcüsü Bogdan Stancu'dan Galatasaray itirafı geldi.
Yayıncı kuruluşa konuşan Stancu, "Maçın başında zor olacağını biliyorduk. Buna göre hazırlandık. Motive olduk. En kötü dönemlerim Galatasaray'daydı. Türkiye'de en iyi dönemlerim, zirve dönemlerim kesinlikle Gençlerbirliği'nde oldu" ifadesini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.19 08:41