Ligde bu hafta alınan sonuçların ardından Beşiktaş, 1 maç eksiği olmasına rağmen liderlik koltuğuna oturdu.
Spor Toto Süper Lig'de 22. hafta maçları sona erdi. Beşiktaş aldığı 1-0'lık galibiyetle 1 maç eksiği ve 51 puanla liderliğe yükseldi.
Beşiktaş sahasında Gençlerbirliği'ni ağırladı. Siyah-beyazlılar zorlandığı karşılaşmada rakibini Gomez'in golüyle 1-0 yenerek 51 puana yükseldi. Siyah-beyazlıların golü 64. dakikada geldi. Beşiktaş bu sonuçla liderlik koltuğuna oturdu.
Deplasmanda Bursaspor ile 0-0 berabere kalan Fenerbahçe, Bursa'da 2 puan bıraktı. Sarı-lacivertliler, şampiyonluk yarışındaki rakibi Beşiktaş'ın aldığı galibiyetin ardından ikinci sıraya indi.
Galatasaray, sahasında Trabzonspor'u 2-1 mağlup etti. Karşılaşmada Trabzonspor 25. dakikada Erkan Zengin'in penaltı vuruşundan kaydettiği golle devreye 1-0 önde girdi. Galatasaray ise ikinci yarının 63. dakikasında Podolskive 89. dakikasında Selçuk İnan'ın penaltı vuruşundan attığı golle maçtan 2-1 galip ayrılmasını bildi. Karşılaşmanın hakemi Deniz Ateş Bitnel, Trabzonsporlu 4 futbolcuyu kırmızı kartla oyun dışına gönderdi.
Bu hafta ligde 21 gol kaydedildi. 6 maçı ev sahibi takımlar kazanırken, 3 müsabaka da berabere sona erdi.
Gol krallığı
Beşiktaşlı Mario Gomez, takımına galibiyeti getiren gole imza atarak ligdeki gol sayısını 16'ya çıkardı ve gol krallığında ilk sıradaki yerini korudu. AntalyasporluEto'o 14 golle ikinci, Akhisar Belediyespor'dan Rodallega 13 golle üçüncü sırada kaldı.
Toplu sonuçlar
Ligde alınan sonuçlar şöyle:
Torku Konyaspor-Medicana Sivasspor: 2-1
Kasımpaşa-Eskişehirspor: 2-1
Antalyaspor-Çaykur Rizespor: 2-1
Bursaspor-Fenerbahçe: 0-0
Kayserispor-Gaziantepspor: 2-2
Osmanlıspor-Mersin İdmanyurdu: 3-1
Akhisar Belediyespor-Medipol Başakşehir: 0-0
Galatasaray-Trabzonspor: 2-1
Beşiktaş-Gençlerbirliği: 1-0
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.02.23 11:03