Şampiyonlar Ligi play-off turu rövanş maçı öncesinde Şükrü Saracoğlu Stadı'nın etrafı fena karıştı.Polis, 6 otobüsle gelen Moskovalı taraftarları Fenerbahçelilerin arasında geçirmek isteyince ortaya istenmeyen görüntüler çıktı.Sarı-lacivertli taraftarlar Sportak Moskovalı taraftarları taşıyan otobüse taşlarla saldırdı. Güvenlik güçleri de Fenerbahçeli taraftarları sakinleştirmek ve olayları yatıştırmak için biber gazı kullandı.