Gemlik Belediyesinde görevli 28 sözleşmeli personel yemin ederek devlet memuru statüsüne adım attı.
Gemlik Belediye Başkanlığı Toplantı Salonunda yapılan törenle memurluğa adım atan personel, Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz tarafından verilen kokteyl ile ağırlandı. 657 Sayılı Devlet memurları Kanununa geçici madde eklenerek, 12 Temmuz 2013 tarihinde kabul edilen kanun, 2 Ağustos 2013 tarihinde Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe girmişti. Sözleşmeli Personellerin Devlet Memurları Kadrosuna alınmasına ilişkin kanun gereği, Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz'da, Belediye de çalışan 28 sözleşmeli personeli Devlet Memurluğuna atamıştı.
Gemlik Belediye Başkan Yardımcıları Muharrem Sarı ve Nazmi Koçak'ın da katıldığı törende, İnsan Kaynakları Müdürü Ahmet Dedetürk tarafından okutulan yemini tekrarlayan sözleşmeli personel böylelikle devlet memurluğuna geçmiş oldu. Memurlara yeni görevlerinde başarılar dileyip, hayırlı uğurlu olması temennisinde bulunan Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, "Bundan önce de olduğu gibi bundan sonra da Gemlik'e ve ülkemize en iyi çalışmaları yapacağımızdan, en güzel hizmetleri vereceğimizden şüphem yok. Hep birlikte çok daha güzel ve iyi hizmetlere, projelere, yatırımlara imza atacağız. Yeni görevleriniz bizim mutluluğumuzdur" dedi.
Yemin töreninin ardından Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz'a teşekkür eden sözleşmeli personel, daha sonra verilen kokteyl de Başkanvekili Refik Yılmaz, Başkan Yardımcıları Muharrem Sarı ve Nazmi Koçak'ın yanı sıra, daire müdür ve amirleriyle sohbet ettiler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.11.20 11:20