Fenerbahçe'nin golcü oyuncusu Moussa Sow, Luhansk maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Moussa Sow, 1-1 biten Zorya maçının ardından bir değerlendirmede bulundu
İşte Sow'un yaptığı açıklamalar...
'Şansın yardımıyla...'
''Kendimi burada olmaktan dolayı iyi hissediyorum. Bursaspor maçıyla oynamaya başladım, bugün devam ettim. Daha iyisini yapmalıyım. Performansımdan memnun değilim. Gol atmalıyım. Bizim takım halinde daha iyisini yapmamız gerekiyor. Sadece ilk yarıda değil, ikinci yarıda da. Bu akşam biraz da şansın yardımıyla puan aldık. Umarım daha iyi olur. Ben aynı ailenin içerisindeyim. Oyuncular gelir, oyuncular gider. Biz Fenerbahçe'deyiz ve Fenerbahçe her zaman kazanmak için oynar. Taraftarlarımızın desteğine her zaman ihtiyacımız var.'
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.09.15 23:23