Piyasada ses getiren beğenilen Sony'nin Z serisi telefonlarını üretmeyi durdurdu.
Konuyla ilgili bilgi Sony'nin resmi Almanya Facebook sayfası'ndan geldi.
Sayfada Z6 ile ilgili bir soruya verilen cevapta Z serisi telefonların artık üretilmeyeceği ve "Z6 diye bir telefon olmayacak" açıklaması yapıldı.
Yeni telefonunu MWC 2016'da "Xperia X" adlı altında tanıtarak kullanıcıları şaşırtan Sony'nin bundan sonraki telefonlarını X serisi olarak çıkarması bekleniyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Teknoloji, 2016.02.25 21:06