A Milli Kadın Takım Başantrenörü Ceyhun Yıldızoğlu, 2012 Londra Olimpiyatları'nda Çek Cumhuriyeti karşısında aldıkları galibiyetin çok önemli olduğunu söyledi.
Ceyhun Yıldızoğlu, karşılaşma sonrası yaptığı açıklamada, Çek Cumhuriyeti'ni resmi turnuvalarda ilk kez yenmeyi başardıklarını hatırlatarak, "Maça iyi başladık. Son periyotta biraz sıkıntı yaşadık ama sonunu iyi getirdik, mutluyuz. İzleyicilerin keyif aldığı bir maç oldu" diye konuştu.
Yıldızoğlu, A Grubu'nda 2 gün sonra oynayacakları ABD maçına da değinirken, "ABD maçı büyük oranda grup liderini belirleyecek. Biz üzerine koyarak gidiyoruz. Her maç daha iyi oynamaya başladık. ABD'yi iyi tanıyoruz. Hazırlık maçında ilk 3 periyot başa baş bir mücadele olmuştu. ABD karşısına da her maç olduğu gibi kazanmak için çıkacağız" ifadelerini kullandı.
Milli oyuncularımızdan Bahar Çağlar da Çek Cumhuriyeti karşısında iyi mücadele ederek kazanmayı bildiklerini kaydetti. Bahar, maçın öneminin farkında olduklarını belirterek, "Kazanacağımıza inandık ve galip geldik. Bundan sonraki maçlarımızı da kazanarak, gruptan avantajlı bir yerde çıkmayı istiyoruz" şeklinde konuştu.
"Bizi çok iyi tanıyorlar "
Çek Cumhuriyeti Başantrenörü Lubor Blazek ise çok top kaybı yaptıklarından yakınırken, "Bu top kayıplarıyla, Türkiye gibi güçlü bir rakibi yenmemiz zordu" dedi. Ay-Yıldızlılarımızla ile daha önce de karşılaştıklarını hatırlatan Blazek, "Bizi çok iyi tanıyorlar ve bugün çok iyi oynadılar. Türkiye'yi tebrik ediyorum" açıklamasını yaptı.
Çek Cumhuriyeti'nin ve maçın en skorer ismi olan Jana Vesela da A Milli Kadın Takımımızın iyi oynadığını ve haklı bir galibiyet aldığını kaydetti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.30 17:57