Atatürk Stadı`ndaki 7 maçtan sadece 7 puan çıkaran yeşil beyazlılar, küme düştüğümüz 2003-04`de dahi böyle bir tablo yaşamamıştı.
Bursaspor, Spor Toto Süper Lig`de istediği sonuçları alamıyor. Dış sahadan topladığı puanlarla ayakta durmaya çalışan yeşil beyazlılar, iç sahada ise deyim yerindeyse yokları oynuyor. Timsah, 7 maç sonunda Atatürk Stadı`ndan sadece 7 puan çıkarabildi. 1 galibiyet, 4 beraberlik, 2 yenilgi etti.
MAĞLUBİYET YOKTU
İşin acı tarafı, Bursaspor iç sahada son yıllarda hiç bu kadar kötü bir performans göstermedi. Küme düştüğümüz 2003-04`de dahi
Timsah, iç sahadaki maçlarından bu dönemler 11 puan çıkarabilmişti. O yıl Bursaspor sahasında oynadığı 7 maçta 2 galibiyet, 5 beraberlik elde etmiş, hiçbir rakibine boyun eğmemişti.
ŞAMPİYONLUKTA 15 PUAN
Timsah, geçen sezon 14 hafta sonunda kendi sahasında yine kötü bir performans göstermiş ancak 2 puan daha fazla toplamıştı. 2 galibiyet, 3 beraberlik ve 2 mağlubiyetle hanesine 9 puan yazdırmıştı. Bursaspor şampiyonluk döneminde 15 puan, sonraki sezon ise Atatürk Stadı`nda oynadığı maçlardan 14 puan çıkararak başarılı bir performans göstermişti.
İŞTE TABLO
2003-04 SEZONU
2 galibiyet, 5 beraberlik: 11 PUAN
2006-07 SEZONU
3 galibiyet, 3 beraberlik, 1 mağlubiyet: 12 PUAN
2007-08 SEZONU
2 galibiyet, 4 beraberlik, 1 mağlubiyet: 10 PUAN
2008-09 SEZONU
3 galibiyet, 2 beraberlik, 2 mağlubiyet: 11 PUAN
2009-10 SEZONU
5 galibiyet, 2 mağlubiyet: 15 PUAN
2010-11 SEZONU
4 galibiyet, 2 berabeklik, 1 yenilgi: 14 PUAN
2011-12 SEZONU
3 galibiyet, 2 beraberlik, 2 mağlubiyet: 11 PUAN
2012-13 SEZONU
2 galibiyet, 3 beraberlik, 2 mağlubiyet: 9 PUAN
2013-14 SEZONU
1 galibiyet, 4 beraberlik, 2 yenilgi: 7 PUAN
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.13 10:31