Elazığ'da bir vatandaş, aldığı ekmeğin içinden çıkanı görünce şoke oldu. Vatandaş ilgili yerlere başvurarak şikayette bulundu.
Olay, Elazığ'da Ulukent Mahallesi'nde yaşandı.
Edinilen bilgiye göre, kimliği öğrenilemeyen bir vatandaş, marketten ekmek alarak eve döndü.
Yemek esnasında ekmeği bölen vatandaş, içinden çıkan poşeti görünce neye uğradığını şaşırdı.
Şahıs, ekmeğin içinden poşet çıkmasının ardından ilgili yerlere başvurarak şikayette bulundu.
Güncel, 2024.06.04 11:22