Galatasaray'ın yıldızlarından Wesley Sneijder, Fatih Terim'e bir veda mesajı yayınladı.
Galatasaray ile yolları ayrılan Fatih Terim için mesaj yayınlardan biri de takımın Hollandalı oyuncusu Wesley Sneijder oldu.
Hollandalı oyuncu Twitter hesabından, "Fatih Terimle çalışmak büyük bir onur ve zevkti,ona herşey için teşekkür ediyorum ve kulüp ve taraftarlar için kalbimi vermeye devam edeceğim..." ifadelerini kullandı.
Dün çıkan haberlerde Sneijder ile Eboue'nın Terim'in olmadığı ilk idmanda kavga ettikleri ifade edilmişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.26 11:51