G.SARAY Teknik Direktörü Cesare Prandelli, Süper Final öncesi basın toplantısında açıklamalar yaptı.
G.SARAY Teknik Direktörü Cesare Prandelli, Süper Final öncesi basın toplantısında şunları söyledi: "Buraya sadece futbol oynamaya gelmedik. Soma için buradayız. Bütün sorumnluluklarımızı alarak bu maçı fair play içerisinde oynamak istiyoruz. Faullü bir maç oynanmasını istemiyorum. Somalı çocukların yüzlerinin gülmesi önemli. Ben de İsmail Kartal'a iyi bir sezon diliyorum.
Gelir gelmez Fenerbahçe'yle karşılaşmak bizim için bu bir avantaj. Ben Süper Kupa maçıyla başlıyorum. Atmosferi görmek için sabırsızlanıyorum. Umarım güzel bir maç olacak.
Bildiğiniz gibi Sneijder Dünya Kupası'nı sakatlıkla bitirmişti. Yarın ilk 11'de olacak. Oynayacak. Kendisini seyretme şansımız olacak. Sneijder futbola aç ve oldukça istekli bir oyuncu. Bu bizim için çok iyi.
Son maçları ben de seyrettim. Futbol dışına çıkan olaylar olduğunu gördüm. Oyuncularımla konuştum. Agresif bir takım sevdiğimi ve bu şekilde olmaları gerektiğini söyledim ama aynı zamanda fait play içerisinde bir maç olması gerektiğini söyledim. Umarım olaysız bir maç olur.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.08.24 22:00